Sunday, January 15, 2012

tak sabar nak balik umah...hehe...18hb nie...aku nantikannya...

baru je pas siapkan assignment terakhir kteorang untuk sem nie...fuh...legaa....hehe...walaupon ramai rakan2 dari jurusan lain da balik n epi2,tapi kami masih ada assignment...haha...semuanya untuk markah...

banyak yang jadi sejak dua menjak aku aku da nak balik nie...

gadoh la...tak puas hati la...kena ggu la...mcm2 lagi...tapi ada jugak peristiwa yang best jadi...hehe

aku tak sabar nak balik semenanjung nie...da bebrapa ari aku asyik mimpi umah ku je...hee~
mak aku da janji,dia akan masak nasi beriani untuk aku bila aku balik nanti...hehe...tak sabar aku nak balik...

bnyak da plan2 yang telah dirancang oleh ku dan rakan2 ku sepanjang aku berada di sana nanti...
tapi aku hanya cuti 2 minggu je...sepatutnye cuti sebulan tapi aku kena dtg UNIMAS awal sbb kena orientasi...kteorang nie second intake so terlepas orintasi...tu yang dorang wat pada sem depan tu...fuh...tak best la camtu...tapi nak wat cmne kan??
terima je la...

masa cuti ulangkaji seminggu,kami g jalan2 kat satok dan india street...mmg rambang mata g situ,,,semua barang murah2 belaka,,,hehe,,,aku tak melepaskan kesempatan untuk membeli cenderamata untuk ayah dan bondaku...hehe...

5 sem je tinggal nie,,,hehe,,,

ok la...aku tak tau nak mengarut apa lagi nie...
jaga diri semua...
ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment