Wednesday, July 13, 2011

Aku rasa macam nak menulis tapi tak tau nak tulis pe...jadi korang baca je la...ok ??? sayang korang !!

Apa khabar semua ???
hehehe...
aku rasa nak menulis hari ini tapi masalah nye aku tak tau nak tulis pe...
hehehe...
pelik tak ???
hahaha...

takpe la...aku cerita kat korang pe yg aku wat selama 4 hari ini...

10HB JULAI 2011,

aku pergi dengkil pada arinie untuk menyambut hari lahir kawan aku(yana) yg ke 20 tahun...
kami sambut tepat kul 12 tengah malam sebab hari lahir dia pada 11hb julai 2011...
gerenti balik lewat punye...
tapi aku ngan mesh da rancang nak balik pada hari tu gak...
sebab mesh ada temuduga kerja pada keesokan harinya...

tapi pengalaman sebelum nie telah mengajar aku...
sebelum ini aku dan mesh duduk dengkil selama 3 minggu sedangkan kami rancang cuma satu hari je...
dan kami tak bawa baju yg secukupnya...
ini membuatkan aku membuat persediaan...
aku bawa baju lebih...just in case.....

kami pergi ke dengkil dengan bantuan ayah aku...
bila aku pergi ambil mesh,dia terus tanya aku, " kau bawak pe dalam beg besar tu ? "...
aku cuma senyum je...
mesh lak tidak bawa pape pun persediaan...

dan pada malam itu,sepatutnya emak mesh datang ambil tapi sudah lewat sangat...
kami tolong mengemas sampai pukul 3 pagi...
takkan nak suruh emak mesh ambil masa pagi2 buta pulak ???

jadi kami terpaksa stay satu malam kat umah yana...
seperti yg aku agak...
hahaha...
mesh terpaksa pinjam baju n seluar yana...
aku tunjukkan kat mesh apa yg ada dalam beg aku...
dia cuma terdiam,,,
dia kata dia tak sangka plak akn balik lambat arinie......
hahaha...

11HB JULAI 2011,

kami bangun lewat...
agak2 da tengahari jugak la sebab masing2 penat mengemas..
yana ajak pergi KL dalam pukul 4.30 petang,,,
kami pun bersiap lah...
tapi kami ramai...8 orang...nak sumbat mana ???
dari dengkil ke stesen train jauh sangat n teksi n bas agak susah nak dapat...
(sebenarnye bukan susah sgt tapi kena jalan kaki ckit...tapi kami taknak sebab waktu panas sangat)...
motor plak tak cukup...abes tu kami nak naik pe ???

pikir punye pikir sampai da nak pukul 6.30 la jugak,
akhirnye kami setuju naik teksi tapi tak g KL sebab da lambat sangat..
akhirnye kami g ALAMANDA,PUTRAJAYA...
hahaha...
kami naik teksi (5 orang) dn 2 orang lagi naik motor...
mana lagi sorang ???
kawan kami lagi sorang tu taknak ikut sebab dia letih sangat...
tak cukup tidur...

kami pergi karaoke dan tepat kul 8.30 kami g tengok wayang cerita MR.POPPER'S PENGUIN...
aku rasa betul kot tajuk cter dia nie...tak bape ingat la...hahaha..
lawak sangat cerita dia...
dn akhirnye kami balik lewat gak...
sepatutnye ayah aku amek tapi da lambat sangat,aku cakap ngan ayah aku tak jadi amek...
hahaha...
kami tidur rumah yana satu hari lagi...

12HB JULAI 2011,

kami cadang nak balik arinie,..
tapi aku pulak yg ada masalah...
aku tak boleh balik atas sebab2 yg tak dapat dielakkan...
maaf kerana aku tak dapat nak bagitau hal apa...

13HB JULAI 2011,

akhirnye arinie kami balik..
itupun lewat juga kerana ayah aku terpaksa amek mak aku dari kerja dulu...
dan rakan2 kami semua ada hal...
jadi aku n mesh terpaksa keluar awal dari umah yana...
kami naik teksi ke alamanda dan kami tengok wayang kerana kami terpaksa menunggu sampai pukul 12.30 am sebab mak aku balik keje dalam pukul 12.00am camtu...

haha...
lawak gila...
walaupun banyak benda aku tak cerita tapi korang mesti dapat agak camne keadaan kami kan ??? terutamanya keadaan mesh yg tak bawak langsung baju lebih...
hahaha...
mesti kelam-kabut punye...
hahaha...

thanks yana sebab bagi aku dan mesh tumpang rumah kau...
happy sangat dapat lepak ngan korang semua...

jaga diri semua rakan2 aku...



lawak bila aku terkenangkan hal nie balik...
angry bird akhirnye bersatu !!! 
huhu...(ayat nie khas untuk mesh )
hahaha...

jaga diri semua...
sayang korang...
stay healthy...
stay strong...

assalamualaikum semua...

1 comment:

  1. salam....akk singgah sini... :) folowed u already..klo sudi siggah la blog akak.. :)

    ReplyDelete