Monday, January 17, 2011

kisah hidup aku

sepanjang persekolahan aku di SMK KAJANG UTAMA,aku melalui pelbagai pengalaman,,

ada yg pahit n ada yg manis,,
aku bersekolah di situ untuk sambung STPM..

mmg MENCABAR mental n fizikal aku..

banyak yg aku belajar..

kadang2 pengalaman yg pahit yg kita dapat,boleh menjadi pengajaran agar tidak melakukan perkara yg sama..

entah la..manusia nie cenderung melakukan perkara yg sama berulang kali sampai la dia da letih..

aku akn berusaha untuk tidak melakukan kesilapan yg sama lg..

tapi,di sekolah tu juga aku banyak bekajar tentang ERTI PERSAHABATAN..
ramai rakan2 yg banyak membantu aku di kala aku dlm kesusahan..

THANKS..

guru-guru di situ juga banyak mengajar aku tentang hidup.. aku tahu,seorang guru itu  mesti tak mahu anak didik nya tersasar jauh..

TERIMA KASIH CIKGU..

pengalaman semasa aku sambung belajar tingkatan 6,mmg berharga..
tak sama ngan pengalaman di sekolah semasa tingkatan 1 hingga tingkatan 5..

TERIMA KASIH pada semua..
anda semua amat berharga dalam hidup saya..

No comments:

Post a Comment