Saturday, January 29, 2011

aku berserah pada MU..

Aku terima segala keputusan dia..
Aku masih sayangkan dia tapi kami sekarang dilanda bermacam-macam masalah..

Kami berada dalam fasa yang kami masing-masing cari gaduh..
Dia buat aku sakit hati dan aku buat dia sakit hati juga..
Kami bincang hari sabtu 29 JAN 2011,dan dia masih tak beri jawapan..
Akhirnya aku bagi cadangan..
Kami tak contact selama seminggu..
Jadi kami masing-masing akan memikirkan perasaan kami..
Hari sabtu 6 FEB 2011,kami akn bertemu kembali dan membincangkan semula hal nie..

Aku sangat sayangkan dia dan kalau boleh aku mahu hubungan nie kekal..

Aku serahkan keputusan pada dia..
Aku terima sahaja keputusan dia..
Aku hanya mahukan yang terbaik untuk kami berdua..

Andai ada jodoh,tak kemana..
Aku berserah..

YA ALLAH,KAU yang mengetahui apa yang terbaik bagiku..
Aku berserah pada MU..

No comments:

Post a Comment