Monday, January 17, 2011

arinie abang aku g PUSASDA

arinie,18hb januari 2011..abang aku g PUSASDA untuk jalani latihan menjadi polis..selama 6 bulan..
Semalam aku pergi tengok tempat latihan polis kat PORT DICKSON..
besar tempatnya..
diorang akan menjalani latihan bersama tentera..

dekat situ ada tertulis 'DI SINI LAHIRNYA PAHLAWAN'..

aku hepi sebab abg aku dapat capai cita-cita dia..

arinie parents aku anta abang aku pergi PUSASDA..aku tak ikut sebab letih sangat..
aku pasti mak aku mesti nanges..yela..abang aku nie tak pernah jauh ngan keluarga n tetibe 6 bulan jauh ngan famili..

n kiteorang boleh jenguk dia lepas 3 bulan..

aku pun rasa rindu pada abang aku..
yela..dia yang selalu cari pasal ngan aku..selalu gaduh..
jadi aku rasa macam ada kehilangan..

moga abang aku berjaya..
aku sentiasa doakan dia..
amin..

abang aku bakal jadi PENEGAK UNDANG-UNDANG..

No comments:

Post a Comment