Friday, June 1, 2012

blog aku da berhabuk...haha ~

as salam...
suda lama tak update blog aku nie...da penuh habuk da...

sekarang nie,aku masih di sarawak...tgh struggle nk abeskan sem 2...skrg tgh mood cuti (study week)
tp tak study pon...haha...

semester ini mmg aku rasakan bagai nk tercabut kepala dari badan...tak cukup tido...tak cukup makan...tak cukup tenaga,,,asyik gaduh...haha...semuanye jadi tak tentu hala...duit pulak cm biasa la,laju je keluar macam air...

  sumber dari pakcik tumblr

cinta??
mmg banyak yg jadi pada cinta ku...
haha
 apa yg penting,aku taknk peningkan kepala tentang perkara yg tak perlu aku peningkan...
haha...

disebabkan aku ambil majoring photography,mak n ayah aku telah belikan kamera dslr unt aku...mmg best...so masa cuti seminggu yg lalu,aku telah pulang sebentar untuk mengambil kamera itu...
thanks mama n abah...love u ! <3

disebabkan assignment foto jugak la,aku dan rakan2 aku banyak berjalan...nie,aku sertakan gambar2...haha...

 Gambar diambil di patung kuching

 Di Taman Sahabat

Di Pantai Damai,Santubong

Di Santubong.
Gambar : Credits to Syed Afifi Al-Yahya

mmg best bila berjalan ngan kawan2...di samping menyiapkan assignment,kita juga dapat mengeratkan silaturrahim antara rakan2 semua dan dapat mengenali rakan2 dengan rapat...


oh ye...22hb jun nie aku pulang ke tanah bangi...wahhhhh...rindu btol kat famili dan rakan2...
so pada rakan2 yg bertemu ngan aku,pastikan wat temujanji dulu ye...haha... kamek gurau jak...haha

kepada rakan2 yg menyambut hari gawai...sy ucapkan selamat menyambut hari gawai.. ^_^
bestnye korang semua dapat balik kampung kan...hehe..

pada cuti study week yg agak sibuk nie (terperap dlm bilik sambil layan drama korea),ada ura-ura yg mengatakan bahawa kami akn mengadakan outing lagi...harap jadi la ea?? bila lagi nk jalan2 kat sarawak nie kan?? haha...

haha...erm...aku rasa aku da takde benda nak ngarut lagi...so,take care semua...

as salam ~

No comments:

Post a Comment