Saturday, March 24, 2012

balik umah !! seminggu je~

tak sabar rasa nye...
balik umah walaupon kejap..
mcm2 jadi sepanjang sebulan lebih kat cnie...
baru sebulan?? aku rasa cam da lama je kat cnie...
adess...haha

mcm2 jadi tu maksud aku pelbagai perkara baik buruk jadi kat diri aku...
bnyak perkara yg jadi wat aku lebih berhati2...
tak boleh nak percaya sangat pd org disekeliling kita...
percaya boleh,tapi jgn terlalu percaya...
trust me..i learned that the hard way...

moga aku lebih tabah menghadapi hidup aku...
tapi skrg nie apa yg aku rasa,aku da letih nak main2 cinta nie...
biarlah...fullstop !!
no more kapel2...
letih...

pasnie,kalau da suka...masuk meminang je la terus...
minta terus ngan mak ayah aku...
senang..kan??
huhu...

thanks to sulieha salahuddin n kak ida sbb bnyak bantu aku masa aku dlm kesusahan...
korang mmg sahabat yg baik...
bertuah bertemu dgn kalian...


walaupon bnyak dugaan,aku tgh cuba memujuk hati ini...supaya jgn bersedih lagi...
jadikan semua yg terjadi nie sebagai pengalaman n pengajaran...
supaya ini semua menjadikan aku insan yg lebih baik dr dulu...

oh hati,cerialah dikau...
tak nk sedih2 da...

 sangat merindui mak n ayah aku...
aku perlu balik untuk memperbaharui niat kat hati aku...
aku perlu menguatkan tekad aku...
semua ini hanya boleh aku lakukan bila aku da di samping keluarga...
ternyata,aku teramat merindui keluargaku...

mama abah,tggu angah balik ea??
jaga diri n kesihatan mama n abah tau...
love u mama n abah...


di kesempatan yg ada nie,aku ingin memohon ampun pada semua...
aku tau aku bnyak wat salah samada aku sedar dan tak sedar...
ampunkan segala salah silap aku...

jaga diri semua...
assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment